Irrvirr

Tankarna bara far omkring i skallen på mej just nu..
Är alldeles för uppe i varv för att ens typ tänka på att sova fast
jag är ruskigt trött. Känner att det är sååå mycket jag vill just nu utan att veta vart
jag ska börja liksom och jag blir tokig på mej själv!
Till och med om nätterna drömmer jag massa konstiga drömmar som jag inte vet
vad jag ska göra med, vad menas dom?

Jag måste sluta älta, tänka och analysera allt och bara go with the flow eller
ta tag i skiten på riktigt om jag vill komma nån vart. Inget kommer hända om jag bara tänker på saken
och sen släpper det för att jag tror att jag inte kommer att klara av det. Hur ska jag annars växa som människa
om jag inte vågar ta risker?

Ja ni hör ju hur jag låter..
Det är ett enda stor irrvirrvarr i mitt lilla huvud just nu :P

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0