Skön helg!

Så nu var mina 4 dagars ledighet slut för denna gång!
Men har bara 2 veckor kvar på jobbet innan jag går på semester! =)

De här dagarna har gått undan minst sagt. I Torsdags sov jag typ hela dagen
för dagen innan hade jag sovit 2 timmar på 2 dygn haha så var otroligt trött!
I Fredags åkte jag hem till Mamma på landet och myste med gammelkatten och umgicks med
Mamma då såklart.
Lördags (igår) var jag på grillfest hos en jobbarkompis. Vi var runt 13 tjejer från jobbet där
och vi hade superkul. Vi grillade, spelade kubb, drack och hade väldigt kul!
Och idag sov jag ut efter festen och sen kom Marina & Johanna och hämta mej så tog vi en tripp till Sundbyholm därr vi åt nere vid hamnen, gick en promenad där och sen åkte vi ut till Mary's Cafe som man hart så mycket bra om. Men måste säga att jag inte var jätteimpad av det alls, visst en underbar idyll att sitta där men fikat var inte speciellt..

Nu ligger jag i soffan och tänker bara ta det lungt för känner mej helt slut, haha!

Slänger upp lite bilder från min helg!


Hos mamma:



Grillkväll:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0