Man säger inte så..

Usch vad frustrerad jag blev nyss!

Läste festivalbloggen och de skriver förfullt om vad som händer på Peace&Love just nu.
För några timmar sen stod ju mitt absoluta favoritband på deras största scen och spelade
arslet av sej (skulle jag tro). Jag har sett dem live förut och kan intyga om att de är helt GRYMMA
live! Jag vet att de levererar enormt bra och jag vet att de kan sjunga och ja jag har aldrig varit på nån konsert
där de pratar och bryr sej om sin publik mer än 30 Seconds to Mars gör.. Och så skiver kärringen på Festivalbloggen att det var bara blä och trist! WTF? Jag har typ gått och gråtit på jobbet idag av frustration att jag aldrig tog mej till Borlänge för att se mina killar och så får man höra värsta dissen! Nej ILLA tycker jag ;)



Ingen dissar min man!  J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0