Tvättstuga

God Morgon?!

Jag vakna upp till ett snöigt Sverige igen, det ogillas skarp kan jag tala om!
Förra veckan var det 20 grader varmt o man trodde sommarn hade kommit, sen blev det Maj och PANG
så kom kylan och vintern tillbaka.. wtf liksom?

Anledningen till att jag av alla människor är uppe så här dags är för att jag har tvättstugan nu på morgonen, men tror ingen anar hur jäkla trött jag är, blir liksom inget piggare heller utan det blir värre och värre!
Var och handla för en stund sen men kom inte på ett skit vad det var jag skulle handla (inköpslista är ett måste för mej) för jag är senil så här i ottan! ;)

Jaha, nehe. Tror att jag måste kila ut och ner och kolla till tvätten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0