Biomys och lägenhetsvisning

Hej!

Var ju och såg Breaking Dawn part 1 igår med Tove!
Och jag måste säga att det var den bästa utav "The Twilight Saga" hitills! Mycket fokus på
bröllopet och graviditeten och Jacobs känslor osv! Så nu får man vänta ett helt jäkla år innan man får se part 2. Vilket jag tycker känns riktigt drygt och onödigt! Fick även en husesyn utav Tove och Martins nya boning. Skitmysig lägenhet i det perfekta läget i Sthlms innerstad! Kan säga att jag är avis! :)

Idag när jag vakna så gick jag först och handla, gjorde en god brunch med ciabattabröd, ost, gurka, te, juice! Ruskigt gott och nu sitter jag i soffan och ska kolla igen alla Tvprogram som jag missade i veckan. Börjar med Drömmen om ett barn på Tv3play , till det myser jag med Te och munkar!
Och inatt ska jag jobba, hur peppad är jag? Inte ett dugg men what to do haha!



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0