En Shabby Chic Advent

Då var den här Söndagen snart över!

Idag så var jag ner på stan en stund med Anneli. Hon köpte julklappar till sina döttrar
och gav mej massor med idéer till julklappar jag kan köpa till dem ;)
Sen gick jag en snabbis till Åhléns och CleasOhlssons för att leta ljusstakar och utomhusbelysning!
Hittade en jättefin ljusstake jag ska ha i köket, fast den åker inte upp förens 1 advent!
Och så hittade jag en ljusslinga som jag ska linda runt balkongen!
Hann även med en liten fika på Wayne's, jag drack en god Chailatte och tog en cookie!

När jag kom hem igen så åt jag mat som jag köpte med från underbara Spicy Hot sen toksomna jag i soffan! Vakna upp 18.30 och sen dess har jag mest suttit i soffan och slöat. Fick lite huvudvärk efter min nap och känner mej fortfarande lite ur balans, men får se om kaffet och alvedonen hjälper mot det!


                                                         
                              En sån här ljusstake blev det, den ska stå i köksfönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0