Förkyld, Långledig och F-rocken

Hej du efterlängtade långledighet!


Igår vakna jag med ont i halsen, och idag när jag vaknade kändes hela huvet tjockt!
Så nu var det min tur att bli förkyld alltså, inte kul nånstans! Så idag blev det ingen träning
för mej utan jag tog mej en snabbrunda på stan istället! Köpte 2 klänningar och ett linne på BikBok 30% off fick jag också, sånt gillar jag! :)

Ikväll ska jag på Företags-rocken som de arrangerar här i stan varje år. Fast i år så hoppade massa företag av pga varsel osv. Så det är bara 4 lag med i år haha, men ett utav de lagen är mitt jobb så jag ska möta upp Marina sen och då ska vi heja fram Fazer och Läderbagarna till seger! ;) Fast Djurgårdsskolan och The Teacher's Pet där min faster är med! Ska smygheja lite på dom också ;)


                                                             

                                                      Nu ska jag skiva upp en apelsin!
                                                 I need the vitamins så jag kan bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0