Lördag

Sitter i soffan i myskläder och tittar på tv och spelar Wordfued ;)

Igår var jag ute och åt på Grappa med Johanna och Marina, det är verkligen så trevligt
att vara ute och äta middag med vänner sådär. Lagom grej en Fredag tycker jag!
Jag och Marina gick i och för sej ut på krogen sen, men ja, nykter på krogen är verkligen inte så kul!
DJ Adrian Lux skulle spela, så det var skitdyrt inträde och massa folk, och så spelade han bara inne i ett VIP Rum där bara "vissa" fick komma in. Ute på det stora dansgolvet spelade några andra småkillar, de var iof bra men ändå!
Nu råkade vi känna några som var inne i VIP rummet så vi kom in där så vi fick ju höra och se Adrian spela varje fall, men tycker det är såååå dåligt! Tänk de som kanske peppat som fan för att se och dansa till honom och så spelar han bara i ett jäkla VIP rum! Och de som var inne i det "Key member lounge" var aspackade och superhögfärdiga! Pallar inte sånt folk, speciellt inte när jag själv är nykter haha!

                                
                                              
                                                       Yeasterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0