Min vecka

Den här veckan har varit lite konstig tycker jag!
Sovit kanske max 2 timmar/natt, jag kan helt enkelt inte somna fast jag är så trött
att jag dör typ. Tog till och med mina "insomnings" tabletter jag köpte i USA förra året utan
framgång, det började bara krypa ännu mer i kroppen på mej efter att jag tog dem!
Ska ta tag i att ringa VC och se om de kan skriva ut några tabletter åt mej, för tro mej,
man blir knäpp utan sömn!

På jobbet har det varit sjukt lungt den här veckan, så vi har mest gått runt och flummat och städat. Vilket kan vara rätt kul men inte varje dag i en hel vecka! Jag är ju där för att jobba eller hur?
Inte har jag tränat heller, det finns liksom ingen tid till det då jag jobbar 14-22 och speciellt inte då jag inte sovit på natten heller! Idag hann jag varje fall med en lunchdate med Annie! Den fina och kloka människan har just fått ett nytt jobb, hennes drömjobb och jag kan inget annat än att vara så glad för hennes skull, hon är så himla duktig och ambisös, hon vet vad hon vill and she gets it! Respect!

                                          
                                                   Anneli min idol ;)
                                          Snodde bilden från hennes Face!



Imorrn (idag) är jag varje fall ledig, skulle ha jobbat kväll men det är ju röd dag på Lördag så vi i mitt team är lediga med lön, inte helt fel alltså! Så imorrn ska jag ner och träna Pump (om jag får sova inatt vill säga), städa hemma (yeah right) och till sist träffa Marina för att ut och dansa, det var tydligen nån bra DJ på Brasseriet.
Lördag kommer Mamma förbi en sväng och sen ska jag försöka hinna med och träna då med, vill gå på Attacken!
Och på Söndag är det jobb igen...

Ojoj vilket långt inlägg..
                                           
                                                   Marina och jag i somras!
                                              Saknar sommar otroligt mycket!


NU, God Natt!?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ååh, jag blir helt rörd när du skriver så fint om mej! Tack för att du finns vid min sida och är en så bra vän!! Puss

2011-11-04 @ 07:52:27
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0