Tråk tråk tråååk

Jahopp!
Kan lova att det är tråkigt att bara ligga här!
Ryggen gör fortfarande ont och mest när jag står och går så jag har inte rört mej mycket de här dagarna!
Men ska ringa och friskanmäla mej sen för jag får lite panik över förlorade pengar när man är hemma såhär!
Men samtidigt är det ju rätt skönt att vara hemma också, ligga och titta på Daytime TV och slöa ;)

På Fredag ska jag till Stockholm och träffa Tove och framförallt gå och se Twilight; Breaking Dawn part 1!
Hoppas den är lika bra som alla säger, men jag tror det, den är ju mer fokuserad på Bella och Edwards förhållande och det ska bli spännande att se hur de gjort scenen då Bella föder barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0