Bakisdag

Blev en lite vild fest igår!
Spelade sanning och konka just like the old days haha! Sen drog vi ut på krogen och fan Eskilstuna i ett nötskal säger jag bara! Det är verkligen alltid samma människor ute, har inte förändrats mycket på dessa 6 år som jag har fått gått på krogen! Märktes att det var lönehelg också för fasen va folk det var! Kunde knappt ta sej fram!

Nu ligger jag i soffan och kollar på Vampire diaries och dricker cola! Skulle ha träffar Tove men de skulle tillbaka till Sthlm för att gå på en Halloweenfest, jag hade fått följa med men har saker att göra imorrn, så det får bli en lugn kväll ikväll! :)

Johanna bjöd på en smaskig bål igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0