Britney Spears

Var ju på Britney Spears i Globen i Söndags!
Var kul att man nu fått sett henne live men kan säga att jag har varit på andra WAY better konserter i mitt liv!
Haha recensionen hon fick i Metro stämde väldigt bra, det var liksom ingen energi och hennes danser kändes så lame!
Och ljudet var katastrof, jag skulle kunna få en mycket bättre konsertkänsla hemma i mitt vardagsrum från spotify liksom! Men men det var som sagt ändå en kul grej! =)


                   
                                                            It's Britney bitch!


                                             
                                            En liten kul bild på mej och Johanna!
                                  Fick lite färg trots endast 3 soliga dagar på Kreta! ^^


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha vilken rolig bild på er två som sagt, du är ju aaaaasbrun! När ses vi? Trist konserten var sådär halvbra.. Puss!

2011-10-19 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0