Kaffe & Träning!

Hej!

Sitter och dricker mitt "morgon" kaffe och äter en youghurt!
Ska strax gå och träna, vilket jag inte gjort på 3 veckor, shame on me, men jag har faktiskt inte kunnat!
Men idag ska jag gå på Jam och de har tydligen bytt dans nu så nu är det helt nytt!
Ska bli kul!

Och sitter inne på Nelly.com just nu och ska klicka hem några klänningar, ska festa på fredag och då vill jag ha nått nytt! Men å andra sidan vet jag inte om dessa klänningar kommer se lika snygga ut på mej som på Nelly modelerna! De är ju galet snygga allihop och har typ drömkroppen, jaja! Har 100kr kvar till frifrakt så jag ska försöka hitta en till grej nu som är någelunda billig!


Posebild på mej från Kreta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0