Snälla teamledare man har!

Fick gå hem 2 timmar tidigare idag från jobbet!
Jag och mina 3 jobbarkompisar bokstavligen skuttade ut mot friheten så glada var vi över att få
komma hem några timmar tidigare! Det är sånna små grejer som kan göra ens hela dag ju! =)

När jag kom hem slängde jag mej i soffan med en påse Polly Rocks och kollade på Outsiders och Desperate Housewifes! Tänker inte ens kommentera Outsiders, det gjorde jag på Fejjan, tror ingen tog åt sej men ibland bara undrar jag vad det är för fel på vissa människor?

Imorrn måste jag gå upp tidigt, för jag måste ner på stan och växla pengar inför Kreta resan, sen skulle jag vilja ha en OnePiece, Ziperall eller liknande och flyga i, skulle vara sjukt mysigt och bekvämt!


                                        
                 Skulle vilja ha den här från Nelly, men vet inte om den hinner komma tills på fredag
                 och jag vet inte heller om jag vill ha just leopardfärgad!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, såg inte outsiders.. brukar typ undvika det för jag blir typ illamående av det ibland.. Ååh, ziperall verkar såååå skönt!! Tror stadium har? Kan jag komma till dej imorgon torsdag nån bra tid? Skulle redan kl.10 funka? PUSS

2011-10-05 @ 08:34:02
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0