Zombie

FY fan, detta kan ha varit jordens längsta dag?
Är varje fall helt slut och har varit som i en dimma hea dagen, har liksom aldrig vaknat!

Annie kom över för kaffe och lite snicksnack imorse vid 10, så himla mysigt!
Sen stack jag iväg till frissan, klippte bara topparna lite. Sen var det bara att springa till jobbet för
jag skulle jobba på kontoret kl 12! Väl på jobbet så tycker jag att det var så rörigt och jag var så trött och
saker och ting gick sååå segt för mej! Sen efter 16.30 så var det bara att springa in i produktionen och jobba!
Fick lära mej hur en skurmaskin fungera också haha, alltid bra att kunna ;)
Och sista timmen var bara jobbig och rörig den med. Jag var tröttare en tröttast och ögonlocken hängde nere vid axlarna kändes det som! Men nu är jag hemma igen och nu ska jag rota fram resväskan och börja packa lite för på Lördag åker jag till Kreta! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0