Hälsningar från LA

Jag är något avundsjuk just nu!
Jag får tårar i ögonen och en klump i magen av att bara tänka på det..
Min kompis Marina åkte till USA igår för 3 veckors semester. De börjar i LA sen blir det Vegas, Hawaii och NYC!

Jag har ju varit på alla ställena flera gånger förutom Hawaii som är en stor dröm för mej! Men fick varje fall ett sms av Marina nyss där hon berätta att de varit uppe i Hollywood och Universal Studios och att de bor lyxigt :) Jag är självklart himla glad för hennes skull att hon får uppleva några av de bästa ställena som finns! LA är mitt favoritresemål och älskar så mycket med den staden! Men jag är också så fruktansvärt avis att hon är där nu, utan mej!!

NYC & California roadtripNYC & California roadtrip

2 bilder sen jag var i LA förra sommarn! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ååååh, hjälp vad härligt! Vill också dit.. :´(

2011-09-29 @ 08:49:06
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0