Känslor - Feelings

Ibland önskar jag att man bara kunde stänga av.
Bli kall och bara köra på utan att behöva tänka eller känna!

Måste sluta förvänta mej saker för man blir bara besviken i slutet varje fall.
Iband känner jag att jag kommer aldrig någonsin gå vidare med mitt liv, att jag bara står
och trampar på samma jävla fläck hela tiden!!

Gillar verkligen inte att vara den som klagar eller vara den som är deppig, men just nu känner jag såhär.
Är glad över att jag har mina fina vänner varje fall som gör mej glad =)

Det här var ett litet konstigt inlägg kände jag men ja.. jag känner mej bara så trött
på allt just nu!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Jadu.. livet är upponer ibland.. kände också mej hur deppig som helst igår.. typ som att jag skulle börja gråta närsomhelst, av minsta lilla grejen nån sa.. Men idag känns det bättre igen, tack o lov! Livet blir ju vad man gör det till, jag skulle kunna ligga hemma o gråta o hoppa av skolan typ, men jag vill så mycket mer! Och jag vet att du också vill en hel massa grejer! Puss! And I miss U <3

2011-09-08 @ 08:23:09
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack vännen!

Ja jag gråter också till all just nu, är sjukt känslig!

Ja vi måste faktiskt ses snart för jag saknar dej också en massa!

Puss

2011-09-08 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0