Kärleken till ditt husdjur! ♥


Alla som känner mej vet om min passion till djur och djurrätt!
Mina katter betyder allt för mej <3


Skrollan är kärleken i mitt liv! ♥
hon är 18 år så jag har haft henne sen jag själv var bara 6 år gammal!
Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra, hon bor kvar hos min Mamma på
landet där hon kan gå ut och in som hon vill. Men åldern har satt sina spår och hon börjar
bli lite trött och är inte lika alert som förr! Men hon kommer föralltid vara mitt hjärta, min bebis! :)


Fritz blev 13 år! ♥
Åh vad jag älskade den här kissen!
Han var så himla speciell för mej, vi tog hem honom redan när han var några dagar gammal!
Vi fick nappmata honom då hans Mamma inte kunde ta hand om honom! Han kurrade högt som en helicopter, han
hade ett väldigt speciellt jamande han ÄLSKADE mat haha min lilla tjockis! Goa Fritz jag saknar dina stora fina
tassar och din härliga långa päls! Saknar dej förevigt!


Daisy min underbara Rusian Blue! ♥
Hon lämnades in för avlivning när hon bara var några dagar gammal.
Hon och hennes kullsyskon var såkallade oönskade ungar! Men avlivningen stoppades i sista sekund och
de togs till ett katthem! I och med att hon aldrig haft en Mamma så blev hon nappmatad från
första stund och därför alltid tytt sej till människor! När jag såg henne på Livbojens hemsida och 
visste att det skulle bli min katt! 
Daisy som från början hette Silvia är energisk, påhittig, klumpig, mysig, busig och en himla glad katt!


 
Teddie sist och minst men så älskad! ♥
Min lilla Teddie är också en katthems katt!
Hans Mamma hittades i en lägenhet med 16 andra katter, de alla blev omhändertagna
för de var alla i dåligt skick och undernärda! Nellie fick föda sina 3 ungar var av 2 klarade sig med
livet i behåll! Teddie hade en tuff start i livet då han inte fick i sej av utav sin Mammas mjölk och fick äta massa
mediciner som gjorde att han växte dåligt! Men han klarade sej och kom till mej bara vid 8 veckors ålder då det blev strul med
hans Mamma och i det jourhemmet de var i! Min lilla Tuss är en liten pratpåse som älskar att väcka mej genom att bita lite i min näsa, dra mej i håret osv ;) Oj oj vad du betyder mycket för mej min lilla minigris!


Ger man kärlek får man såå mycket kärlek tillbaka och det betyder allt!
Även om de inte kan prata som oss så uttrycker dom så mycket känslor genom ögonkontakt och
kroppsspråk!
Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0