Miami, Karibien, Zanzibar, Bahamas, Hawaii

Hej!

Åh jag är så glad för jag och Tove har bestämt att vi ska ut på en resa i Januari :)
Vi har så många önskemål så det kommer bli svårt att välja, men det lutar nog åt Miami eller
Karibien kryssning =)
Jag håller tummarna lite för att det blir kryssningen, tror det skulle vara helt underbart!

Men innan Januari är det ju Oktober (duh) och då ska jag och Mamma åka på en sista minuten, åh vad jag längtar! Resa är bland det bästa jag vet, men det blir också rätt krångligt när man har katter. För tyvärr har jag inte många runt mej som gillar eller kan ta hand om katterna medans jag är borta och det är lite trist! Men det ordnar nog sej!


 
Skepp o håj!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jasså? Ja men de är jättegoda verkligen :)

2011-09-06 @ 09:16:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0