Min kväll

Jag har varit en riktig No-lifer idag alltså!
Jobbade dag på kontoret, var trött som ett as mest hela tiden.
Fick sluta lite tidigare och då gick jag och hämnta ut paket på posten och handlade
lite till Fredagsmyset. Hem prova skorna jag beställt och alla 3 par passade =) o riktigt snygga är de också, asnöjd! Och i det andra paketet var det sakerna jag visade i inlägget nedan...
Köpte även 3 nya krukor till mina blommor då min klumpiga och lite förivriga katt dragit ner de andra på golvet så de gåtti tusen bitar! Men nu har jag nya fina, billiga var de också!

Nu på kvällen så har jag kollat på Idol, spelat Wordfued till en förbannelse och jag förlorar stort i typ alla spelen haha, har inte riktigt huvet på skaft idag! Hmm lekt med katten har jag också gjort, hon fick ju tag i snörena som skorna satt ihop med. Och herre min gud, hon ger sej aldrig, hon älskar ju att apportera så jag har kastat iväg det där snöret minst en miljon gånger och hon kommer tillbaka med det asglad o vill att jag ska kasta igen! haha Tokan! ^^

Ja det var min dag och kväll det...


                                       
                            En bild på min kisse när hon är lugn, vilket inte är så ofta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0