Nu är det väl höst?

Ingen ogillar det mer än jag, men jag måste nog erkänna att det faktiskt är höst nu!
Har blåst och haft sej hela dagen ute idag..

På eftermiddagen kom Mamma över en sväng och jag bjöd henne på middag. Blev bakad potatis med fetaoströra och sallad, var en hit kan jag säga! Gjorde potatisen i micron och det var ju hur smidigt som helst tycker jag, snabbt gick det också! Nu ligger jag i soffan och vilar och myser med katterna innan det är dags att bege sej mot jobbet, men först ska jag kolla på Idol (spelar Wordfued) =)


                                           
                Längtar redan tillbaka till sommarn då det fortfarande var ljust ute vid kl.20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0