Trött Trött Trött...

Hej!

Ska snart börja fixa mej sen gå till jobbet!
Ni anar inte hur mycket hellre jag hade stannat hemma idag, men icke!

Igår låg jag i soffan heeela dagen, gjorde verkligen ingen nytta alls!
Men jag orkade verkligen inte, sov från och till i soffan hela dagen och eftermiddagen, sen vid typ 23-tiden
gick jag och la mej i sängen, somna kanske efter halv 1 och sen sov jag till 11!
Men vet att jag hade kunnat sova mycket längre än så för jag är fortfarande så trött!
Tror jag har en förkylning eller nått på gång för jag fryser sjukt mycket också, sitter och huttrar fast jag har täcket på mej!

Ska nog ta en C-vitamin nu sen ska jag nog köpa Kan-Jang, lika bra att ha det hemma nu när förkylningssäsongen är igång!

Nej fy vilket ointressant inlägg haha!


Hej självlysande ögon!
Bjuder på den här bilden på mej och vännerna
för nån månad sen! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0