Work out!

Gaah körde mitt första Pump pass ever på Gympozz nyss..
Kommer nog ligga död i träningsvärk imorrn för jag är fortfarande helt skakis i armarna fast det
är 2 timmar sen jag körde haha! Jag är nog världens mest otränade människa för jag HATAR att träna!
Tyckte Pumpen var astråkig och kan inte förstå att folk tycker sånt här är rolig, men jag ska inte ge upp, det kanske är roligare ju mer man orkar!

Igår körde jag Body jam och det är fan så mycket roligare :D Man blir bara glad över att köra det!
Ja hoppas, hoppas, hoppas att jag håller i med att träna nu för jag vill verkligen komma i form! Vore härligt att för en gångs skull känna sej snygg i sin kropp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0