3 weeks


Idag har det gått 3 veckor sen min älskade bebis gick bort!

Inatt fick jag världens ångestattack och låg och grät för jag saknar henne nått så fruktansvärt!
Hon bodde ju kvar ute på landet hemma hos min Mamma och med mitt jobb så blev det svårt för mej att komma hem så ofta som jag ville, så det blev oftast var 3dje vecka som jag kunde åka ut! Så än så länge har det liksom känts "normalt" att vara borta från henne, men nu när jag tänkte efter att fan, jag har inget att åka ut till landet för längre! Där Skrollan fanns var mitt hem och nu finns hon inte där längre så det är så kluvet!
Men Mamma vill ju att jag ska komma hem för hon känner också att det är helt tomt där hemma nu. Det är första gången i hela hennes liv också som det inte finns en katt i huset. Hon är nämligen uppväxt på den gård som hennes pappas familj köpte i början av 1900-talet! Som jag också är uppväxt på och som jag alltid har sagt att en dag ska jag ta över huset och tomten!

Jag får helt enkelt lära mej att leva med sorgen för den kommer aldrig försvinna, kanske kommer det kännas lättare med tiden men så känns det inte just nu. Känns bara som det blir värre, varje dag blir ett steg längre ifrån henne känns det som och det gör så himla ont!

Du Fattas Mej Älskade S!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina vännen, tillåt dig själv att känna sorg, även om det är jättejobbigt och att det just nu känns som att du aldrig mer kan bli hel. Och kanske är det så, att du alltid kommer känna sorg, men att du lär dig att hantera det. All kärlek till dig! <3

2012-02-11 @ 09:03:07
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0