Bebismys!

God morgon!

Igår hade jag en heldag uppe i Sthlm med min kusin Emelie och hennes lilla son Melvin! Var vid Skärholmens centrum och gick runt! Otroligt nog shoppade jag ingenting alls förutom en kaffe! Har totally överskridit min budget denna månad så jag fick snällt bara kolla och känna på kläderna, haha!
Fick se Emelie och hennes kille lägenhet som jag aldrig varit i och den var mycket fin och fräsch! Guud vad jag också vill ha en fräsch lägenhet!!
När jag kom hem såg jag på Mello men sekunden den var slut gick jag och la mej och somnade på sekunden! Var helt slut efter den 4 timmars sömn jag fått under 2 dygn! Haha

Idag ska jag träffa Mamma en snabbis, låna hennes busskort och sen åka hem till min syrra och träffa Albin! Så det har blivit mycket bebismys denna helg, men det är ju bara härligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0