Dagens To Do List!

Hej Lediga Torsdag!

Efter bara några få timmars sömn är jag up and about, typ!
Ska strax ner till Ica för att handla lite nödvändigheter och hämta ut ett paket! Det är böcker jag beställde från CDON.com. Måste ju ha nått att göra på planet till Mexico! Åh det är bara 4 veckor kvar tills vi åker, ska bli superhärligt!
Ska ner och ta min andra vaccinspruta idag oxå så efter det är jag så redo som jag kan bli! Måste "för"sola lite,köpa solskyddsfaktor och behöver lite mer sommarkläder men det tar jag när lönen kommer! :-)

Oj, ser nu att innan jag gör nått annat idag så BORDE jag ta tag i den där diskhögen, som om nån anledning bara växer sej större och större, hmpff!

Lägger upp denna flummiga bild på mina flummiga och underbara kollegor/vänner från en fest för ett par veckor sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0