Thursday


Temperaturen är -14 C och jag ska strax gå till jobbet!
Seriöst, jag VILL INTE gå ut.
Tycker att det kan vara +14 istället, åh vad lycklig jag skulle
bli om det skulle kunna bli vår nu! :)

Idag har jag väl inte gjort många knop, skippade träningen och sov ut idag istället, det var guld värt! Älskar att sova när jag väl kan sova! haha Gick och hämtade ut en paket idag, var lite sängkläder och gardiner från Jotex. Hade beställt en matta också men den har leveransdatum i April, blev lite besviken för det för det stod att den fanns i lager, hade jag vetat att det var så pass lång leveranstid på den hade jag tagit mej ut till typ Rusta eller Ikea och köpt en istället. Men men, nu får jag väl vänta snällt!

Imorrn är det fest som gäller. Min goda vän Josefine fyller år och hon ska ha fest! Så imorrn måste jag springa ner på stan för att köpa nått snyggt att ha på mej, för jag har verkligen inga snygga festtoppar! Och jag ska förmodligen ha jeans för kommer inte palla att springa runt i strumpbyxor är det ska vara så här jvla kallt ute!

/get the look
/get the look /get the look
Har spanat in den där rosa transperanta skjortan på BikBok så den
ska jag gå ner och kolla på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0