Leeeedig Lördag

Annars då...

Mår väl sådär efter Skrollans bortgång och det kommer att ta tid innan jag mår bra på det sättet. Visst jag är inte sjuk och jag skrattar, flummar, fjantar och ler med mina vänner och så ändå. Men som jag skrev i inlägget nedanför så kommer jag inte känna mej hel igen! Och jag kommer på att när folk frågar om jag mår bättre nu så blir jag arg. Va fan tror folk, att man mår bra efter 2dagar, 1 vecka efter att det bästa man har dött.. Men jag säger med ett leende att jag mår bra ändå!
Många förstår ju inte och tycker att en katt är en katt och man kan/ska inte vara så pass ledsen som jag är, att det inte är "normalt" att sörja, för det är ju "bara" ett djur. Det är ju inte som om det är en människa som har dött! Men jag skiter i vad folk tycker, tänker. Jag är inte är inte som alla andra när det kommer till djur haha, jag ser deras personligheter, inte bara att det är en katt, hund, råtta whatever. Jag ser VILKA de är! Jajaa var inte dettä jag skulle ta upp med det här inlägget egentligen haha men jag blir så igång när det handlar om detta "tabu" förlagda ämne!

Har varit ledig idag så jag har umgåts med Annie, Filippa och Miranda! Vi åt på Max och hängde en stund i Tuna Park. Mysigt att umgås med dom, jäkligt härliga människor som ger mej bra energi!
Nu ikväll kom Mamma över en stund, men nu är jag ensam igen. Sitter och glor på Gladiatorena, dricker te och myser med katterna! Är glad över att jag har mina små lustigkurrar det hjälper, men de är heller inte Skrollan och det kommer de aldrig att bli. Men jag älskar dom ändå och är så glad över att jag har dom som sagt! 

                                          

OJ vad kissnödig jag blev, gotta gooo haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0